Tuesday, September 1, 2009

Menu Iftar ~ Day 11

Abe (my brother) bukak posa kat rumah aku hari ni. Mula2 dia taknak bukak posa kat rumah aku, but aku managed to persuade him. Kalau boleh dia nak terus balik to Terengganu. Dia duduk Terengganu kat rumah parents aku kat Jabi. Lepas berbuka tadi, terus dia balik to Terengganu.

Today I started cooking a bit late sebab aku pegi shopping with Abe and Mas. Eh! lupa nak cakap, Abe is actually my younger brother, his name is Aziz. But lepas mak aku dapat Mas, he decided to call himself Abe, same goes with everyone else dalam rumah masa tu. Dah besar, lekat terus Abe/Bear.

Menu today

Lamb Rice
Acar timun masak
nasi goreng kampung
kueyteow goreng
ne'bak
roti john



Lamb Rice - Patut masak guna Basmathi, but aku tak perasan yg makcik ton basuh beras siam wangi




Acar Masak Timun - simple but delicious



Kueyteow for Iffah



Nasi Goreng Kampung for Iman



Roti John using burger buns sebab hotdog buns dah habis.



ne'bak again

No comments:

Post a Comment