Friday, September 11, 2009

Movie Marathon

These past few days, instead of spending more time beribadah, aku spend more time watching movie kat rumah. huwaaaaaaaaaaaa..... apa la nak jadi dengan aku ni?? Orang lain ada improvement dalam peningkatan ibadat berbanding pose last year, aku makin menurun. Something is wrong with me! Ya Allah, pimpinlah aku kejalan yang benar.

Semalam aku and dear Hubby went to Danau Kota. We bought 15 movies. Now we're so into HD movies, kebetulan kat Danau Kota, ada offer, buy 5 movies for RM55. Instead of buying 5, we bought 15. Antara movie yang dibeli, Star Wars 4, Star Wars 5, Pirates of the Carribean, Mamma Mia, Alien Vs Predator, Happy Feet dan lain2. Stars movies are for Iman. She's so into Star Wars now, it started with episode 6, then she wants 1, after watching 1, she wants episode 2, then 3, 4 and last sekali 5.

Happy Feet pulak dah jadi movie untuk Shariff. He loves it so much! Bila pasang je happy feet, dia akan start grooving, kepala pusing2, tangan pusing2. Luckily badan takleh gerak lagi sebab it's a bit difficult to move his body when he cant stand on his own yet. Ye la, dia kan baru 9 bulan, dengan badan yang montel macam tu, memang la susah sikit.

I miss him! Tadi baru hantar makcik ton and my sister Mas, to LRT station. They took a train back to East Coast tadi pukul 8.30pm. So, for the next few days, I'm not gonna cook. Yay! I'm happy. Dalam taknak masak, sempat jugak aku masak Gulai Kawah Daging. Pejah came over last nite, she said Shariff looks like baby mat salleh.. hehe


2 comments:

  1. tu la shariff chubby betul.. Aku ingat tangan dia 2x ganda tangan Adalia..:D. Diaorang balik ber3 je ke East Coast? Papa dia mana?

    ReplyDelete
  2. rasanya tangan shariff tu sama besar dengan peha adalia kot.. hehe.

    semlm dia org balik bertiga je. ayah shariff kat dubai, maybe next year baru balik. shariff tu dah jadi mcm adik to iman and iffah. balik sekolah je, they are the mothers, kalau mak shariff :)

    ReplyDelete