Sunday, July 5, 2009

Transformer again!

Last nite, Zuleikha (Hubby's niece) slept over at my house. Plannya hari ni nak gi tengok citer transformer lepas pegi rumah Dina kat Opal Damansara. Sepatutnya aku pegi bagi sokongan moral kat budak2 SSP kat The Curve sempena perlawanan bowling inter batch. But oleh kerana semlm terlalu letih, pagi tadi bangun, tengok jam, dah pukul 11.30am. MasyaAllah! apa sudah jadi dengan ana?? I've wasted 1/2 of the day sleeping in!.. Grrr... marah sungguh aku pada diri sendiri.

Anyway, bangun je tido, siap2, terus gi One Utama. K.Mei (Zuleikha's mother) bagi pinjam press kad husband dia, so dapat free 2 tiket. Instead of paying RM35 for 2 adults and 3 kids, I only paid RM15 for 5 orang nye tiket. hehe.. bagus.. lain kali aku boleh pinjam lagi press kad tu. Masa beratur beli tiket wayang, ada la sorang mamat yang tengah berdiri belakang aku, dok bercakap dalam telepon, dari mula aku beratur, sampai la aku beli tiket, more than 20 minutes. Nak je aku swing handbag aku kat muka dia. Dah la mulut dia berbau.. Aku cukup tak paham orang yg tak reti2 nak cakap slow2 in public. Tau la dia ada telepon, aku pun ada hp gak, tapi takde la over mcm tu. Kalau ye pun urgent nak kena bercakap jugak, lower down the volume la. Tak payah la announce kat the whole world that u can talk loud and clear. Dah tak pasal2 aku sakit hati.

Lepas beli tiket, aku terus ke rumah Dina kat Opal Damansara. Actually, Dina duduk sama tempat dengan adik aku. Sepatutnya aku pegi la visit adik aku sama. But since tadi nak cepat, tak sempat nak gi rumah dia. Lepas je balik from rumah Dina, terus kita orang ke One Utama again, tengok cite transformer. Sadly, kita orang duduk dekat dengan screen. Maka terpaksa la aku mendongak. Sakit kepala dan sakit leher aku dibuatnya. Iman and Iffah love the movie!

No comments:

Post a Comment