Thursday, June 24, 2010

Mihas 2010 & Member's Sale @ Robinson

Today, pagi2 lagi aku dah bangun, rasanya before Subuh prayer sebab hubby was having a very bad stomach cramp. Rasanya sebab dia makan kat kedai mamak kot semlm. Ye la, pukul 10pm, ajak aku pegi kedai mamak. Dah la tu, bukannya reti nak makan light, dia makan nasik, with ayam madu, udang goreng, and loads of gravy. Eww... aku tengok pun tak lalu.

Since dah bangun awal, aku pun terus la siap2kan Iman and Iffah to school. Lepas hantar dia orang pegi sekolah, I went for breakfast dengan Wan (my cousin). Masa tengah berborak dengan Wan, jumpa Uncle Ibrahim (my x-bf's father). Dia bercerita pasal his trip to Syria recently. Anak dia duduk Syria coz his SIL is working at the embassy there. Seronok dengar cerita uncle, rasa mcm nak je ambik flight pegi Syria sekarang jugak. Especially bila dia bercerita pasal Damsyik. If only aku ada duit berpuluh juta dalam bank... hehe.. berangan lagi..

Anyway, lepas breakfast, aku pegi Robinson. Today and tomorrow Robinson ada member's day sale. Hubby wanted to find a dress shoes like the one he's wearing now. Dia suka betul his shoes tu, sturdy and beautiful, unlike Hush Puppies or Clarks. Last year when he bought his shoes, it was selling at RM299 from RM1200. This year, since dia orang nak habiskan stock, it's selling at RM240. Hubby was very happy with his purchase. Suprisingly, I didnt buy anything for myself. Wah! aku bangga betul dengan diri aku sendiri.. hahahha.. Aku rasa maybe sebab aku pose for the past few days, so nafsu aku still dalam pose mode, sebab tu la takde keinginan nak beli apa2 (ni perasan tahap gaban la ni.. hahahha).

After Robinson, aku mintak hubby drop me kat Mihas. Aku janji dengan Ella nak temankan dia jalan2 kat Mihas tu. This year is the 7th year, Mihas diadakan. So far, aku tak pernah miss lagi.. hehe.. Dunno why, aku memang suka betul pegi Mihas. This year rasanya yang paling organised sekali compared with previous years. Aku hope by weekend, dia orang boleh control the traffic mcm today. Selalunya, time weekend la yang haru coz masa tu the exhibition will be opened to public. Fuh! tempat tu mcm kena serang garuda. Aku paling tak tahan, tengok orang bawak baby pram masuk the exhibition. Kenapa la kena bawak baby pegi exhibition yang ramai manusia mcm tu. Bukannya baby tu paham apa2 pun. Geram je rasa..

a very pregnant Ella, depan booth HDC (sorry ye Ella, engkau jadi glamour kejap.. hehehe)

Tangan Ella enter frame la pulak. Nampak tak tangan tu dah montel? hahaha.. ni kat booth Sabah Koko

No comments:

Post a Comment