Wednesday, December 29, 2010

Journey Back to KL

We were supposed to leave KT at 11am, tapi macam biasa la, dari pukul 11am, tunda jadi 2pm which I dont really mind coz sempat la aku bershopping di Mydin. Nasib baik la Mydin tu just 3 minutes jalan kaki from my MIL's house, tak payah susah payah aku nak cari parking sebab bandar KT for the past few days, asyik jem je manjang. Nak pegi mana2 pun malas. Aku rasa ramai visitors dari negeri2 lain.

On the way back to KL, it was raining all the way. Tengok ombak besar, macam nak banjir je. Pukul 2pm, mcm baru pukul 8am sebab mendung sepanjang hari. Iman and Iffah naik kereta K.Mei coz kita org convoy. First time sepanjang aku kawin, kita orang balik from KT to KL without the kids kat belakang. Rasa sunyi je. Bila aku ajak dia org naik our car, they refused coz seronok main ipod and ipad dalam kereta K.Mei. Sorry ye anak2 mama, ipod and ipad are way too expensive for us. Mama rela beli KitchenAid.. hehehe

Sampai Kemaman, we wanted to singgah kat Hai Peng, tapi Hai Peng dah tutup. Kita orang sampai Kemaman pukul 6.15pm. Hai Peng closes at 6pm. Patutnya boleh sampai Kemaman lagi awal but jem teruk kat few places on the way tu. Mostly sebab construction. Aku rasa dia org tgh baikpulih jalan for CNY hols nanti. So, instead of Hai Peng, we went to have coffee kat Kemaman Station Kopitiam. Aku suka food kat situ, sedap! I ate their meehoon siam. Memang best! Lupa nak ambik gambar food.

 Iffah watching Zuleika playing with her ipod

 Iman kelaparan

 Punya la lapar, sampai comot hidung kena kaya

Aku suka ambience kat Kemaman Kopitiam ni

Ombak besar di Marang.

3 comments:

  1. Chewah! Best apa berdua-duaan dalam kereta! Hehehe

    ReplyDelete
  2. Shidah, lupa nak bagitau, Sama macam kak Lili suka cakap, "pada beli so and so mahal nak mamp*s, baik belikan I kitchenaid!" ;p

    ReplyDelete
  3. k.lili,

    hahahaha.. berdua2an bila dah tua, sangatla boring sebab asyik nak tido je rasa :D

    i think kan k.lili, kita ni kembar tak serupa. byk benda yg sama .. hehe

    ReplyDelete