Friday, July 2, 2010

Busy Friday,,,,,,,,,,

Hari ni aku kena buat macam2 benda. Pagi tadi dah la bangun lambat, almost 7am baru terjaga, dah kelam kabut kejut the kids untuk mandi, solat and pegi sekolah. Yang peliknya, last nite aku tido awal, at 10pm. Selalunya pukul 2-3am baru tido. Tak tau apa mimpi last nite, alih2, 10pm dah terlelap. Kalau tido lewat, boleh pulak bangun awal, but bila tido awal, susahnya nak bangun awal.

Kejap lagi aku nak pegi Jusco AU2. Today ada J-Card Fiesta kat situ. Every 1st friday of the month, Jusco AU2 akan ada Jcard Fiesta. Usually aku akan beli groceries time tu sebab every RM100 you spent, you'll get RM5 voucher. But yesterday aku dah beli barang kat Tesco, so I'll just go to Jusco untuk beli sayur and buah saje. Balik from Jusco, I wanna bake banana cake. Banyak sangat pisang kat rumah ni. Pokok pisang belakang rumah menghasilkan setandan pisang berangan yang sangat gemuk! Jenuh nak menghabiskan.

Popia Goreng 

Dadih Chocolate for kids' lunch box

Esok hubby wants me to cook Nasi Minyak Hujan Panas. Malasnya rasa.. He's friend is going to Vietnam for a year, so dia nak buat makan2 for his friend plus a belated birthday party for Iffah. Kebetulan esok his siblings pun ada kat KL. Dia orang datang untuk registration anak sedara hubby yang dapat masuk UTM, Jalan Semarak. Sempat ke tak aku nak masak esok ni. Dah ler esok jadual aku pack. Pagi2 lagi nak kena pegi ambik report card iffah & iman, then Mas ajak pegi DKSH sale, then lunch with Azli and friends kat japanese restaurant kat Pavillion, pastu makan2 kat rumah.. adoi! pengsan aku esok.

 

Location
DKSH Malaysia Sdn Bhd
Lot 74 Jalan Universiti
P.O. Box 77
46700 Petaling Jaya
Selangor Darul Ehsan
Malaysia
http://www.shoppingnsales.com/2010/07/01/3-4-july-2010-dksh-stock-clearance/

No comments:

Post a Comment