Monday, November 2, 2009

Lunch Box



Ni lunch box the kids. The truth is, I'm so lazy to update today. My stomach refused to get well. It's hard to go anywhere with this not too well stomach. *sigh*..

Kids started their final exam this week. Chewah! macam ambik exam besar je. Today paper BM. Iman came home and asked me "Mama, kalau orang pegang kerbau and buat kerja, maknanya dia tengah buat apa tu?". And her mama went "................... erm.. erm.... ............ apa jawapan yang dia bagi? ". "Oh! ok, then A. membajak".

Aku memang lembab when it comes to bahasa, tak kesah ler bahasa apa sekali pun. Masa trial SPM, aku dapat P7 for my BM. Cikgu Tuan Jah (cikgu BM aku yang aku menyampah itu) siap cakap that aku akan fail BM. Fuh! nasib baik la masa SPM aku dapat A2. Aku rasa pemeriksa kertas aku masa tu tengah sakit mata kot, sebab tu boleh dapat A2 for SPM. hehehe.. apa2 pun, aku sangat berterima kasih pada pemeriksa kertas BM aku. Cikgu Tuan Jah?? Oh tidak!! aku takan berterima kasih kat dia sampai bila2 pun. Our feelings were mutual pada masa itu. Dia benci aku, aku benci dia. Actually, aku kindda happy with that arrangement. Dia takde la suruh aku buat apa2 dalam kelas sebab aku ni her least favourite student. hehehe.. cara2 berkesan untuk mengelakkan diri dari dipaksa membuat sesuatu yang tidak diingini.

No comments:

Post a Comment