Sunday, September 12, 2010

Hari Raya Aidilfitri 2010

Mula-mula, nak gantung kad raya K.Ina dulu. Sorry ye K.Ina, lambat pulak gantung kad raya ni.


Ok, now kita bercerita kesah hari raya tahun ni. Rasanya tahun ni la raya yang paling sedih bagi aku. I dont get to go back and see my parents on hari raya. Selalunya by 2nd day raya, aku dah ada kat rumah my parents. Tapi this year, oleh kerana dia orang beraya kat KL, maka aku takleh la jumpa dia org. Jauh nak drive from KT to KL, hubby pulak ada keje kat Kerteh/Paka lepas raya. Huwaaa..... aku sedih!!

So far, sepanjang aku kawin, 1st day raya aku akan spend kat rumah MIL sebab hubby anak lelaki tunggal. Kesian jugak kat dia kalau tak dapat beraya dgn mak dia. In my case, kalau aku tak balik, parents aku still ada my sisters yang lain termasuk la my brothers. Takpe la, bagi peluang kat hubby untuk berbakti kat mak dia. Walaupun aku sedih, tapi aku tabahkan jugak hati ni.. chewah! macam berdrama la pulak :D

Getting ready to go out beraya

Undecided.. nak pakai kasut raya ke nak pakai selipar

2nd day raya dah cari McD

Sian budak ni, suara serak sebab tonsil bengkak.

No comments:

Post a Comment