Monday, June 3, 2013

Leisure Sunday

Hubby cakap takyah masak coz I wasnt feeling well. Since the girls tido rumah their grandparents, maka kita orang pagi2 lagi dah keluar berdua. Bila dah biasa eat clean, makan unhealthy food membuatkan aku sakit perut. Hubby had nasik lemak and I ordered lontong. I ate only 1/4 of it.. huhuhu... missed clean food!
We decided to spent the afternoon kat Pavillion. And Raina wanted to ikut.  The girls bila dengar nak pegi Pavillion memang suka sangat2 sebab they can go to Daiso.

I shouldnt be drinking this due to my chronic gastric, but I couldnt resist :((

enjoying their Ochado Milk Tea. (spot the duck face makcik!)

munching the pearls

sama tak saya senyum dengan Domo?

Where we had our wonderful spread of bread!

First time ambik gambar tak buat muka :)

2 comments:

  1. bagusnya your girls shidah....sopan je berjubah & bertudung labuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. I am so grateful for this blessing. Semoga they will be able to istiqamah :)

      Delete