Wednesday, September 15, 2010

Accident & Secret Recipe, KT

Today aku janji dengan Rizal (my sister's x-bf) to meet up. Rizal cakap nak belanja makan. Since aku malas nak bersesak2 dengan manusia yang still ramai kat KT, I suggested to Rizal to meet up kat Secret Recipe kat Ladang. Rizal janji nak jumpa pukul 6pm, tapi dia datang dah almost 7.30pm (yes pakcik! u're soo late!!). Nasib baik la aku pegi dengan Sally, at least takde la kebosanan aku menunggu.

Rizal tak stay lama, he had to rush to Stadium untuk perlawanan bola. Aku and Sally stayed on til 9.30pm, camwhoring... hahahha..

Kita orang dgn muka tak malunya, bergambar bersungguh2... semua org keliling pandang. Malas aku nak peduli :D

Budak yang asyik nak berkepit je dengan mama dia.
On the way to Secret Recipe tadi, ada accident. According to Sally, a motorist was hit, tak sure dengan kenderaan apa but yang pastinya, motorist tu mati on the spot. Masa aku lalu dengan Sally, nampak kertas atas jalan, ada darah. Ngeri giler! Aku ambik gambar but tak nampak la kertas yang tutup darah tu..

Nampak tak orang kat tepi jalan yang ramai tu?

2 comments:

  1. Hello Zizuka, love the pics here. I'm sure you had fun eating, meeting friends and relatives.
    Da makan ketupat, rendang, lemang? Wish I can have some lemang and curry ayam, ha ha.
    Have fun and stay easy, best wishes, Lee.

    ReplyDelete
  2. Hi Uncle Lee,

    The truth is, I kindda of having raya overdose now. I want food other than raya food.. everywhere people are serving rendang, ketupat, nasi dagang, sate, nasi minyak, laksa.. I miss eating at Chilli's a lot these past few days :D

    I'm gonna host open house early next month. Wanna come over? I'll cook some rendang for you .. hehehe

    Take care!! Tomorrow is Hari Malaysia :D

    ReplyDelete