Thursday, December 31, 2009

Deleted...

I've been removed from an acquaintance, I shall named him Mr. NS, FB friend's list recently. When I first realised that he has removed me, I was confused, but now I'm happy! hehehe... the truth is, aku memang dah lama nak removed dia dari list FB friends' aku but aku tak sampai hati sebab dia kawan Hubby. Aku tak tahan baca his status update yang selalu menggambarkan that dia horny, horny, horny. Manjang horny, takde benda lain gamaknya dalam diari hidup dia. Before, aku hide his status update dalam news feed aku, so whatever yang dia tulis, takan appear on my news feed or live feed. Now that he's gone from my list, aku rasa sangat lega.

Sometimes aku pelik, kenapa ada orang macam tu. I know you're horny, so what?? Oh! maybe dia happy kot tengok ramai orang yang akan reply, dan akan buat macam2 offer yang menyambut kehorny-an dia. Yang paling aku berbulu, bila tengok reply from pompuan2 bertudung, yang sangat memualkan perut. Rasa tak lalu makan lepas baca apa yang ditulis. Eh! hello!! Dah pakai tudung tu, buat la cara macam perempuan yg pakai tudung ie, jaga adab depan orang etc. Kalau dah horny sangat, get a room please! I don't want to know if u're horny or you're in need to cum, or whatever!! Do private things in private la. PLEASE!

Besides Mr. NS, ada another acquaintance, aku shall named her as Miss JS. Ni pun sama jugak. I mean, come on la.. dah la pompuan, up status yang menggelikan macam tu, tak kesah ke kalau orang pandang rendah pada kita?? Tak malu ke? Kita ni pompuan, buat la perangai macam pompuan, sopan santun, cakap berhalus, jaga tutur kata. Bukannya update status such as "nak g sangria....hukhukhuk....dok umah asyik basahkan mata je...kalo dok kat sangria leh basahkan lain...termasuk *****...hmmm...sedap...:)". WHAT???? Bangang betul. Aku takmau ler chop or panggil orang dengan nama yg bukan2. But aku rasa, tu dah macam a bit too much.

ok, dah puas hati aku membebel! sorry ye :)

2 comments:

  1. oh, pengalaman kita serupa nampaknya Shidah. Tapi tak tau brapa lama u harus menderita syik terpandang comments dia tu. I pulak deleted the horny girl on the 3rd day after i added her. Tu pon satu lagi..dah lerr bertudung tapi post gambar dengan tank top yg revealed her boobs + facial espression yg horny tu.Isghtifar i dibuatnya. She also wrote to me..."i like whatever u like"?? i went like WHAT??!!...budak ni nak mintak kawin ke apa??!! ..i ada jugak buat an open frustrated comment, ntah dia sempat baca ke tidak. Rambut sama hitam hati lain2, bak pepatah...ada org niatnya kotor disebalik mencari kawan di FB...ni orang2 sakit mental:(

    ReplyDelete
  2. Itu la Ain. I pun tak paham kenapa some people are that desperate. Nauzubillah .. I risau jugak, dok kutuk2 orang, tiba2 Allah nak uji kita pulak. Now my FB cuma khas untuk kawan2 rapat or blogger friends and some kawan2 main game. Kalau ada yang nak add I, I tengok their mutual friend dulu. Kalau tak berkenan, I tak add.

    ReplyDelete