Monday, February 22, 2010

Handbags

Aku promised Ina to upload this photo dah 2 minggu. Tapi tak berkesempatan nak upload sebab too busy with kids plus sibuk run errands for my parents. Sorry sangat2 Ina, lama engkau tunggu aku tayang handbags tu. Those yang kenal aku, tau yang aku ni bukan minah handbag. Aku akan guna the same handbag bertahun2, sampai la koyak, or putus tali, or dah tak rupa mcm handbag. Jangan terkejut bila tengok the five handbags yang aku tayangkan ni. hehehe..

 

The five sisters
mine and mum's

Haaaa... ambik engkau! sekali dapat, 5 handbags (bags ni semua K.Ana post in one shipment. thank you K.Ana). But sadly, bukan semua aku punya. Rasa nak rembat je semua handbag ni. But then, kat mana aku nak sangkut handbag2 ni semua. Takan nak sangkut sampai 2-3 handbag kat satu bahu. Mau orang kata aku giler.

The orange handbag yang terang benderang tu adalah pemberian Ina. Ina cakap since dia forever tengok aku pakai segala-galanya hitam, she wants me to wear something colourful and bright for a change. Mula-mula dengar Ina nak bagi aku handbag colour orange, I was horrified! Never before, seumur hidup aku, aku ada handbag kaler orange macam tu. Tapi bila dah sampai ke pangkuan aku, rupanya handbag tu sangat sweet. Thank you so much Ina.

Yang lain-lain tu belongs to orang lain. The hillfiger next to my orange handbag belongs to mok. Pastu bag yang colour brown next to it to, K.Ta (my SIL) punya. Kaler biru kat belakang tu, Zana punya, also pemberian ikhlas Ina. And yang pink tu, kepunyaan cikgu Nora yang sangat la sukanya dengan kaler pink. Aku yang benci giler kaler pink pun boleh terminat dengan handbag Nora yang cantik tu, also yours truly from Ina.

Thank you again Ina for the beautiful handbag. Aku suka sangat2!

5 comments:

  1. Shidah and Maz, thanks for your support :).

    ReplyDelete
  2. Salam Siz :

    I pun tak pernah terfikir or ada handbag kaler terang..tak berani nak cuba lebih2 lg dah veteran2 nih heee....

    tp semua hb tu nampak gorgeous heh,
    hmm..lom terpk nak tambah collections, 5 tu pun dah rasa banyak....heheee....luv QJ.

    ReplyDelete
  3. vavavava... kejap lagi adalah yg bertukar jadi minha handbag ni ye, hehehehe. Takpe Shidah, once you dah startt beli handbag lain kaler, you'll start liking them and start collecting them. Habislah your hubby,hahaha :-)

    ReplyDelete
  4. k.ana, thank you for the prompt delivery and beautiful handbags :D

    QJ, me too!! I'm a black fan, forever and ever black. tiba2 dapat colour orange, rasa jantung berenti kejap.. hehe. err.. the truth is, I bought another handbag from k.ana.. *sigh*.. couldnt resist.

    ReplyDelete
  5. k.min, err.. rasanya i'll never be minah handbag. i think i'm more like you. pegi household department, terus tak ingat dunia.. hehe. i still think black is the best. kalau makan ice cream, comot2, pastu pegang handbag pun, still tak nampak kotor :D

    ReplyDelete