Thursday, February 3, 2011

Lunch with Girlfriends @ home

I woke up late today, at 9.30am. The girls are coming at 11am. Luckily my trifle and puding dah siap last nite. Cuma tinggal nak masak mee kari je. I have 1 1/2 hour to masak mee kari and pegi gym. Dah ler hari ni cardio day. So, pagi tadi, kelam kabut aku masak, pastu tinggal to makcik ton, then terus pegi ke gym.

The good part about aku pegi ke gym tadi was that, aku managed NOT to eat the bad food no matter how tempting it was. The bad part was, aku terpaksa cekalkan semangat and psycho diri sendiri that I'm doing this for myself. Kalau aku makan, then there is a possibility that I'll overeat. Bila dah terlebih makan, maka the exercise that I did today will be wasted. Dah la the protein and hydroxycut to mahal. Membazir je makan supplement.

I think my girlfriends pun terkejut dengan ketabahan dan kecekalan aku menahan diri dari makan.. hahahha.. aku pun!

 Mee Kari yang aku masak. Nora makan bertambah.. sedap la tu agaknya :D

 Nora made the marble cake and kuih cara. I made the trifle.

 Cupcakes comel yang dibuat oleh Zana kat Giant.. hehe

 Puding. This recipe aku dapat from myresipi. Will update it later. It's delicious but aku kena tweak the recipe sikit.

 The girls, minus me :)



Elin and her boys.

No comments:

Post a Comment