Monday, May 3, 2010

Cinta Seorang Suami

My hubby is the homely type, the romantic type, jenis yang bila cakap, semut pun boleh mati sebab manis sangat. hehehe.. Today aku baca on his FB wall, what he wrote in response to his friend's jest

"zubir..bukan suami hebat bro...isteri aku yang hebat...she tamed me, she loved me, and she's just too wonderful a wife..i used to wonder mana pegi semua doa doa aku, was god even listenin?? Rupanya Dia makbul in a much better way..He gave me my wife..so, that said, semoga one fine day, I shall overcome my demons and be worthy of her :)"

Wohooo!! I'm so happy.. on cloud 9 now. I guess my cooking does help.. hehe. Oleh kerana hari ni malas giler nak update blog, aku up gambar je la ye. Oh! hari ni aku start balik exercising, setelah 2 months berenti. Reason being, kepala aku dah start sakit balik, severe migraine. Today, rasa blur sotong, takleh nak buat apa2 coz it was too painful. But, alhamdulillah, lepas exercise, rasa lega sikit. 


Roti Arab with Ayam masak Gulai Kampung

Mangkuk comel kat atas  tu aku dapat from cukur jambul kat rumah Nila Kurnia (on Saturday lepas), DJ Sinar FM. Nila is Panjang's (hubby's best friend fromWestern Michigan Uni) wife. Nila baru je dapat baby no. 3, a girl named Oede. So now, Panjang and Nila dah ada 3 children, Mira, Arif Stephen & Oede. Congrats Nila. 

6 comments:

  1. hikhikhik....
    Awwwwwww.....manyak lomantik lah itu olang :-D

    ReplyDelete
  2. k.min, hehehe.. romantic kan? kan dah cakap, semut dengar pun boleh mati coz it's too sweet.. hahahaha..

    ps : awalnya k.min

    ReplyDelete
  3. CS, cair tak? hehe.. cair kan?? rasa tersentuh hati wanita ni bila baca apa yg dia tulis kat atas his wall tu :D

    ReplyDelete
  4. Awww..Romanticnye laki ko..Nasib baik ko pilih dia..haha..

    ReplyDelete
  5. zura, hahaha.. sesuai la dgn jiwa aku yg romantic ni. kang aku pilih yg mcm kayu, tak reti pulak nak beli jiwa aku. :D

    ReplyDelete