Sunday, May 23, 2010

Invitation to Role Play @ Chili's Empire Shopping Gallery, Subang

When Warque sent me a message in my facebook inbox, asking me whether I want a ticket to Role Play. My reply was "Role Play? Movie baru ke?".. hehe.. Punya la blurnya aku ni. Warque told me that Role Play is makan free, invation only to VIPs. Aku ni termasuk dalam senarai VIP la tu.. hahahha.. Anyway, I got two tickets, one for lunch on 24th May, the other one is for dinner on 25th May. Aku ajak my hubby to temankan, tapi dia takmau... huwaaa... sedih giler la ni! Last sekali, aku terpaksa ajak orang lain. Thank you Sally sebab sudi temankan aku makan free.



I went to Empire Shopping Gallery yesterday to pick up the tickets. Terserempak pulak dengan Fida and her broods. Fida cakap, aku ni boleh dijumpa kat merata2. hehehe.. I take it as a compliment. Ye la, Subang dgn Melawati punya la jauh. Sanggup tu aku pegi Subang, semata2 nak ambik tiket makan free tu.

Before aku lupa, pisang yang aku goreng untuk buat Pisang Kaki tu, can also be eaten mcm tu je. K.Amy suggested dusting the  caramalised bananas with cinnamon. Shariff prefers to eat it coated with sugar.


Pisang Lemak Manis yang dah siap caramalised. To those yang malas nak add susu cair to it, can just coat it with brown sugar or white sugar and dust it with cinnamon.


Shariff, kusyuk betul makan.

No comments:

Post a Comment