Thursday, May 27, 2010

Movie Marathon

 Minggu ni adalah minggu movie marathon. It started with this movie


ni movie wajib hari2, kena paksa dengan shariff

then..




















baru tengok alice in wonderland, setelah lama keluar kat wayang

pastu...




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 I love this movie, aku gelak sorang2 mcm orang giler.
 
now...



















Aku on episode 3 of this korean drama. Semua ni aku tengok within a span of 2 days. Adik aku, Ayu, tolong copykan dalam my new harddisk, 500GB, more than 50 movies, tak termasuk drama korea and jepun and also mini series in english. Aku akan bertapa depan pc ni selama boleh.. muahahahha

2 comments:

  1. Lamanya tak dapat layan movie sepuas-puasssnyaaaa

    ReplyDelete
  2. salam sue,

    memang best layan movies. once dah layan, susah nak stop. masak pun jadi malas :D

    ReplyDelete