Monday, May 24, 2010

FREE Lunch @ Chili's, Empire Subang

I made arrangement dengan hubby to send and pick up the girls from school so that aku boleh pegi melepak kat Chili's. Since hari ni a bit warm, I dont feel like driving. So I asked Sally to picked me up kat LRT station Kelana Jaya. We were very lucky coz it was easy for us to get a parking spot. Our lunch date was at 2.10pm. Aku ingatkan kena pegi sharp at 2.10pm, rupanya tidak. Boleh pegi awal rupanya. Oleh kerana aku was punctual, I had to wait for about 10 minutes before we were seated.

To kill time, I read "The Kite Runner", buku yang dah lama aku beli, tapi belum berkesempatan utk baca lagi. I was so immersed reading it that it was hard to put it down. I love it!! Betul la apa Speda cakap, once dah baca buku tu, susah nak put it down. I'm gonna spend the next few days, menghabiskan cerita itu.

The person to complain if u have any problem.. hehehe.. habis la warque lepas ni :)

Photo courtesy of photo album fb warque :D

What did I order for lunch? We were given 2 sets of menu. I ordered Honey cipotle ribs, sally pulak makan club sandwich. Appetizer cuma ada 1 je, which was buffalo wings. Pastu we were served soups with jacob's weetameal (what??? not garlic bread.. huwaaa). Do remember, this is just a mock run, maka cant expect much anyway. On wednesday, bila bukak, then only they will serve full blown menu. The ribs were superb, tender and moist. I was one happy customer tadi.. hehehe. I was too full, sampai nak jalan pun tak larat.. huwaaa.. Sally pun kenyang giler.

4 comments:

  1. Wei Auntie, warque takde bagi bekal ke apa ke suruh pass kat kengkawan yg tak DIJEMPUT pegi role play ke? ni yang nak hangin satu badan nih hahaha.

    Kite runner memang a fantastic read. But other books by khaled hoseini ni cam tak up to par with this one pulak.

    ReplyDelete
  2. hahaha.. warque dah cakap kat harris, aku a very special customer. regular ke too regular? hahaha.. jgn jeles. anyway, ada ticket free, sham patut pegi, but he cant make it. boleh ke engkau pegi dgn jija? mana nak letak the twins and nuha?

    ReplyDelete
  3. Takper .. the twins n nuha I boleh tolong jagakan ... hehehe (menyampuk cakap oranglah pulak - cos I sort of 'kenal' saper zombidaddy tu, kaan? hehe).

    Shidah,
    Tak patut taw .. naperlah jemput orang jauh2 diMelawati sana tu? Ni haa orang Subang is ever so available n willing to join sama. Takper, since my doter dah ngidam nak makan kat Chili's (wpun dia dah makan kat OU's branch but I havent been to any), akan tertunai juga hasrat dihati tapikan tapi kena tunggu dapat gaji (dari asben dulu, heheh)

    ReplyDelete
  4. CS, kenal ke zombiedaddy tu? dia tu kejap timbul, lama tenggelam, pastu timbul balik.. hehe

    tak tau pulak CS duduk subang. next time kalau i pegi empire shopping mall, boleh la kita jumpa kan. jom kita makan kat chilis sama2. friday ni ada member nak belanja makan kat chilis klcc pulak :D

    ReplyDelete