Thursday, October 1, 2009

Breakfast today

I've been quiet for the past few days sebab I was away, back in Terengganu. Actually, last week aku dah balik KL on friday. Pastu hubby dapat news that his uncle passed away on friday afternoon lepas zohor. We had no choice but to go back. Aku tak sampai hati bila mengenangkan betapa baiknya Cik Haq (Arwah Ayah Ali's widow) yang selalu hantar makanan kat we all. Whenever she was in KL, she will cook something for hubby, normally masakan lama yg dah dijual kat mana2 kedai. Ni aku baru je balik from Terengganu. Aku sampai pukul 9pm last nite.

Last nite mak aku tido kat my house. So pagi ni, aku kena bangun awal, siapkan breakfast for my mum. Breaskfast pagi ni, Nasik Goreng Mak. hehe.. kenapa aku namakan Nasik Goreng Mak is becoz masa kecik2 dulu, mak aku suka goreng nasik mcm ni. Leftovers ikan goreng tu akan ditumbuk dgn cili masak, pastu masuk dalam nasik goreng. Sedap!!



Nasik Goreng Mak

No comments:

Post a Comment