Thursday, April 8, 2010

Sour Plum Tenggiri

Masa pegi KK baru ni, I bought 2 ekor tenggiri weighted about 10kg. Seksa jugak tengok hubby mengangkut kotak tu sebab AirAsia doesnt allow for seafood to be checked in sekali dengan baggage. Maka terpaksa la mengangkut 2 kotak seafood, satu ikan tenggiri, satu lagi penuh dengan udang. Every day, menu kat rumah adalah seafood sahaja. Anyway, aku pun memang dah tak lalu nak makan ayam.

This time, aku masa sour plum tenggiri. It's actually mix and match, campur2, pastu voila! jadilah sour plum tenggiri.

Sour Plum Tenggiri

Tadi aku ke Metrojaya Warehouse Sale again. Semalam dah pegi dengan my parents, today pegi lagi, dengan dear hubby pulak. Yesterday aku belikan hubby 2 helai seluar dockers, it's now selling at RM39 a pair. Pastu bila hubby tengok semlm, dia berkenan la pulak. He said he wants to buy some more. So today, lepas ambik je iman from school, terus kita orang ke Stadium Bukit Jalil. Since semalam dah pegi, today aku pandai la sikit cari parking. This time aku cari parking dekat dengan entrance keluar.

Semalam aku parking jauh giler dari exit warehouse sale tu. Pastu bila nak balik ke kete, dengan barang yang sarat kat tangan, rasa bercinta giler. Menyesal pun ada jugak. Ye  la, sapa suruh aku beli barang banyak2. The truth is, aku takde la beli barang banyak sangat, but parents aku yang sakan bershopping. Rebeh bahu aku angkut the blue bag untuk sumbat barang before bayar kat cashier. Hubby said that he wants to go again tomorrow. Wah! aku surrender, takmau dah pegi. Takpe la.. lagipun bukannya aku nak beli apa2 pun. I bought a T shirt semlm that says "Feel Free to Feel Me".. hahahha.. I like it very much. But definitely wouldnt wear it kat luar :D

No comments:

Post a Comment