Thursday, September 10, 2009

Another Girls Nite Out

Dila is back in KL for a course. Apa lagi, aku tak melepaskan peluang ni untuk beramas mesra bersama Dila. Since sekarang ni bulan pose, so it's a bit difficult to bukak pose bersama Dila. Maka kita orang decided to have a coffee at Old Town Kopitiam kat tepi Giant Taman Permata.

Neli and Lily pun join sama. Lily brought along her 2 boys, aku with Iman & Iffah. Neli pun berteman jugak, with her baby dalam perut.. hehe. Cuma Dila sorang je takde teman, ye la, hubby dia kan jauh nun di negeri dibawah bayu. Eh! Sabah is the negeri dibawah bayu rite? Aku dah confused, sabah ke sarawak.

Plannya nak jumpa for an hour je. But kita orang duduk kat situ dari pukul 9.30pm sampai 12 midnite. Kesian kat Lily and Dila sebab dia org keje, aku & Neli tak kesah coz kita orang kan ladies in leisure.. hehe. Riuh rendah Old Town Kopitiam tu dengan suara kita org. Aku suruh my kids duduk kat another table. I thought meja kita orang dah riuh, meja my kids with Lily's kids lagi riuh rendah. Bila Iffah gelak, semua orang kat kopitiam tu pusing tengok Iffah. Agaknya dia org wonder, sapa la mak bapak budak2 ni, bulan2 pose boleh bagi anak2 lepak kat kopitiam, berdating some more, dah la bawah umur.. hehe. Kan Lily ada 2 boys, aku ada 2 girls, so it looked like they were having double date :D



Heavily pregnant Neli :)

No comments:

Post a Comment