Friday, September 25, 2009

Limited time to blog

Salam. Adoi! tension sungguh bila balik kampung. Memang very limited time to blog. Sibuk dengan acara memasak secara besar-besaran. Kalau balik rumah mak aku, aku la chefnya. Balik rumah mak mertua, pun mcm tu jugak. Rasa mcm nak patah kaki aku berdiri lama2 kat dapur.

Aku baru je sampai rumah pagi tadi setelah almost 2 weeks kat kampung. Alhamdulillah the journey was smooth, takde jam or accident atas jalan, except for kereta yg tersgt la banyaknya dan ada jugak drivers yg jenis tak reti bawak kete. Bawak kete mcm kereta lembu. Bak kata hubby aku, lembu bawak kereta. Which I dont agree la, pesal nak mengata orang. Dah la baru lepas ramadhan. But I guess, he was too damn pissed with some of the drivers attitude, kalau tak reti bawak kereta, duduk diam2 kat rumah, jangan menyemak atas jalan raya. Sometimes drivers yg mcm tu yg caused accidents sebab bawak too slow, or masuk junction slow giler.

Aku akan upload gambar2 raya, gambar tak raya, gambar tepi sungai, tepi hotspring later tonite. Ni nak kena siap2 pegi Jusco dulu. Nak kena beli sayur, dah 2 minggu tinggal rumah, banyak stok barang basah yang dah habis.

No comments:

Post a Comment