Monday, September 7, 2009

Tadi bukak pose kat Kota Damansara kat rumah my brother Maulud. Sally, my dear friend, pun joined sama. Aku ler yang paksa dia untuk join sebab nak suruh dia rasa pulut cawang yang aku buat. hehe..

Errr... the truth is, aku lupa nak ambik gambar before iftar. By the time ingat nak snap gambar, makanan dah licin. Since it was a potluck party, I had to bring something. Aku buat Mee Goreng Basah, Apple Crumble and Pulut Cawang (again???). Yeah! I know, for the past few days aku dok makan pulut cawang. No, it's not leftover semlm, everyday aku make new Pulut Cawang sebab Pulut Cawang takleh simpan, kan guna kelapa parut. Kalau simpan, sah2 rasa masam.



Shariff kena abandoned dgn mak dia, maka aunty yang baik hati ni terpaksa ler jaga. Cuba korang tengok wall belakang kerusi yang aku duduk tu. Aku suka sgt2. I'm pretty sure Nora akan suka giler jugak sebab gambar bunga, luckily it's not pink in colour. Fuh! lega aku



Iman. Aku suruh dia posing sini sebab nak tunjuk the featured wall, aku suka gambar lampu ni. Mina (adik ipar aku yg Korean tu) cakap kat Korea byk dijual. Kat sini, ada jual jugak but at Mont Kiara Flea Market, which cost about RM35 and above per sticker.



Comel!



Biskut Cornflakes jadian aku.. hehe

4 comments:

  1. Shizu, tak buat batang buruk??

    ReplyDelete
  2. cs, tak la. i bukannya reti buat kuih muih traditional ni. today nak buat walnut croquant and smarties cookies je. what about u?

    ReplyDelete
  3. Wah.. walnut croquant sounds interesting! Tahun ni I pencenkan diri from baking sementelah my mw/oven rosak. Dah beli 2 jenis, maybe I'll get another 1 or 2.

    ReplyDelete
  4. i dah few years tak beli biskut raya except from my aunt yg jual tart nenas. biskut sekarang tak sedap la, pastu mahal lak tu. sebijik RM0.50, kalau tamu makan 10 bijik, dah RM5.00. mau terbelalak mata i tengok.. hehe

    ReplyDelete