Wednesday, September 2, 2009

Iftar @ Nisa's

For the first time this ramadhan, aku berbuka posa kat luar. hehe.. bukan kat restoran, but at a dear fren's house, Nisa. Aku kenal Nisa tak sampai 2 tahun, tu pun dalam facebook coz she happens to be kawan2 dengan schoolmates aku yg study kat UUM dulu, but bila kita orang jumpa for the first time 2 mths ago, kita orang berborak mcm dah lama kenal. Alhamdulillah at this age, Allah kenalkan aku dengan seorang yang baik hati dan lemah lembut macam Nisa. Even adik aku, Mas, pun cakap yang Nisa is so kind. Thank you Nisa :)

Tadi masa berbuka, ada 3 orang guests besides aku, Mas and the kids. One of them was Roger. Riuh rendah rumah Nisa dengan gelak kita orang. Ni ala2 gelak penyamun dalam cerita "Enam Jahanam".. hahahhaha.. best jugak bukak posa without the hubbies. We, the girls, boleh tunjuk belang, takyah nak berlakun malu .. hehehe




Nisa yang tengah pregnant, larat masak banyak mcm ni. Terharu kejap



Ayam Masak Merah. Memang sedap!! Mas pun suka sangat2



Nisa's darling girl, Alya

No comments:

Post a Comment