Sunday, December 26, 2010

Rindu Shariff

Bila tengok Sonia, Rima's daughter, teringat kat Shariff sebab mata dia org sama bulat, and pipi pun sama tembam dan gebu.

The photos below were taken just before aku sent him off balik KL with Baba and Nenek.







Tadi aku called Mok. Nora's (my SIL, wife Abe) father passed away lepas suffering from stroke for more than a week. InsyaAllah esok I'll be going back to Jabi. But before balik ke Jabi, aku kena masak Nasi Minyak kat rumah MIL, maybe dalam 3 kg beras. Abang Zainol (Hubby's BIL) brought back beras Mithas 1121. Beras ni sama dengan beras Para 1122 cuma Mithas 1121 takde dijual di Msia. Bernas bawak masuk few kontena and send it as gifts to VIPs, VVIPs.

Anyway, tadi lepas cakap dengan Mok, I asked for Shariff. Dengar suara aku je, terus dia jerit "Mamaaaaa!". Rindunya aku pada Shariff. Mok cerita, ada one day tu, my sister, Ayu, bawak my car. Dia nampak kete aku parking depan rumah Mok, terus berlari keluar sambil jerit "Mama! Mama". Mcm mana ye nak detach myself from him. I'm so attached to him and the feeling is mutual.

6 comments:

  1. Shidah

    Shariff bitau I dia nak male cousin to play with. Any idea? ehe ..

    ReplyDelete
  2. CS,

    hahahahaha... Mama Shariff dah almost expired. Tak tau la boleh ke tak produce a male cousin playmate untuk dia. :D

    ReplyDelete
  3. salam shidah,
    comel betul shariff ni ya..nampak cerdik & active budaknya..aah ya bila shariff nak ada male cousin tu..hehe..i think u muda lagi lah shidah, kalau i ni bolehlah di label 'due to expired'..hhehe

    ReplyDelete
  4. Ayu,

    I replied to ur comment, tapikan, tak tau pesal, dah hilang.. huwaaa.... sedih ni..

    shariff sebenarnya tengah tunggu adik lelaki, bukan cousin lelaki. tapikan, agaknya lambat lagi la tu ibu dia nak produce. his aunty shidah dah masuk shelf almost expired jugak dah. hehe.. rasanya kalau masuk 40, ada anak kecik, tak larat kot. but i'm still waiting and hopeful that a miracle will happen, insyaAllah :D

    ReplyDelete
  5. Ah ah rupenye my comment tak terkeluar that night when u post this entry.. eh if masuk 40 still ok.. i got Sonia when i was 39 tauuuu.. :o)

    ReplyDelete
  6. Rima, I'm gonna be 40 in 2013. Alamak! rasanya 2013 tu dah dekat sangat2. Most of my friends yg pregnant late 30's cakap, it's so different than pregnant masa muda2, more tiring. I still hope that I'll get pregnant one day, insyaAllah :)

    ReplyDelete