Tuesday, June 7, 2011

Karnival Innovasi Islam 2011

If not for Ella, aku tak tau pun karnival ni wujud. Ella war-warkan dalam our egroup that she'll be participating dalam jualan during karnival ni. Sebagai tanda sokongan, aku pun pegi la karnival tu on Friday last week. I made a mistake by going to town on Friday!

One thing everybody should know is, NEVER going to KL city center on Fridays! Aku was quite lucky coz I went there a bit early, dalam pukul 10.30am. Lepas hantar hubby to OGA, aku terus ke Masjid Negara. The carnival was being held at Masjid Negara. Aku tak paham kenapa JAKIM buat kat Masjid Negara sebab parking sangat2 limited. In the end, aku kena park kat tepi jalan.

Masa aku pegi tu, at 11am, it was already scorching hot. Rasa macam nak terbakar kulit kepala, silau pulak tu. Takleh imagine macamana perasaan those yg menjual during the carnival tu. Misi aku ke karnival tu, cuma untuk visit kedai Ella. Kebetulan pulak, Ella takde. Cuma ada adik dia je, Nani. Aku suka sangat baju2 yang Ella jual. Semua guna japanese cotton yang mahal, and baju2 Ella labuh, menepati syariat.

Gaun labuh untuk girls pun ada. Kalau nak tengok her online shop, boleh visit here.

Antara baju labuh yang Ella jual, ada jugak baju untuk ibu-ibu yang menyusu.

http://mummynaniellshop.lot.my/
 
http://mummynaniellshop.lot.my/

 Iman tengah memilih baju.

http://mummynaniellshop.lot.my/


http://mummynaniellshop.lot.my/

See, punya la panas, Iffah nak bukak mata pun tak boleh. Sadly, carnival ni tak mendapat sambutan.

6 comments:

  1. waa.. sonoknya tgk baju2 cenggitu! insyirah sure will love it! nanti nk belek website akak kasik tu. sayangnya karnival tu tak dapat sambutan. i heard in ikim.fm dan bercadang nk bawak budak2 pegi jengok sbb ada robotics show in the evening. tp sibuk dgn kenduri la pulak.

    ReplyDelete
  2. i think the place tu not suitable kot n tkde di war warkan pun..errr i ni yg tk dengar radio hihi

    ReplyDelete
  3. Ju, baju2 tu lawa. my camera failed to capture it. my friend put her website under maintenance sebab nak update gambar baru. kalau berkenan, boleh la terus masuk order :D

    ReplyDelete
  4. zarin, sama la kita. i pun tak dengar radio. kalau naik my car, cuma dengar bunyi enjin je.. hehe

    but luckily u tak pegi sebab panas yg amat. hasya sure tak tahan :)

    ReplyDelete
  5. ohhooo... kalo dekat mesti nak pi ni..

    ReplyDelete
  6. Mulan,

    kalau u pegi, balik sure sakit kepala, macam I.. huhuhu.. memang tak patut jakim buat kat open space mcm tu, panas sangat2. kesian kat visitors dan jugak peniaga

    ReplyDelete