Sunday, April 5, 2009

Phew!

Hari ni aku jadikan "Sleeping Beauty Day". Nito la yang bagi nama tu. Actually, I'm pretty exhausted mentally and physically, these past few days byk sangat activity. Semalam ada "Car Boot Carnival" kat sekolah Iman. Pagi2 lagi dia orang dah kejutkan Mama and Abah, nak pegi sekolah.

Our plan was to walk to school, tapi disebabkan Mama and Abah bangun dah lambat, maka terpaksa la naik kereta. Bila sampai sekolah, MasyaAllah, ramainya manusia. Yesterday rasanya the 2nd year sekolah buat that event. This year was better than last year. At least lagi banyak kedai and beratur tunggu nak masuk rumah hantu tu lagi sistematik. Tahun lepas, nak masuk rumah hantu, budak2 kena beratur more than 2 jam, beratur tengah panas pulak tu.

We didnt stay long kat sekolah sebab panas sangat. Furthermore, terlalu ramai orang, termasuk la yang bukan sekolah kat situ. Budak2 luar pun ramai masuk. Cikgu siap buat announcement for the kids to be careful with their belongings sebab ada orang luar yang masuk sekolah untuk curi handphone and beg budak2. Teruk betul la orang yang macam tu. Really menyusahkan orang lain. Ada few budak2 yang hilang handphone and wallet.

Lepas balik from Car Boot Sale tu, aku pegi rumah Jana with Sally, Cikitass and Nito. Thank you Jana sebab bagi makan kat aku dan rombongan cik kiah aku tu.. hehe. Rumah Jana punya la jauh, letih aku drive. Jana hidangkan Nasik Kerabu. Aku bawak Meehoon Goreng Tomyam and karipap ikan aku yang femes tu.. hehehe.. perasan la pulak.

Meehoon Goreng Tomyam


No comments:

Post a Comment