Sunday, April 12, 2009

SMSS Gathering @ The Garden

Mula2 nak update jugak blog semalam, but aku letih giler. Dah la the nite before aku tido pukul 3am sebab dok busy buat karipap for Ella, Anne and Ally. Semalam aku ada gathering budak2 sekolah aku kat The Garden. Bagi aku, The Garden ni tersangat la jauhnya, rasa malas nak pegi. But since ramai yang duduk kat area sana, so terpaksa la jugak pegi.

Aku naik LRT with Iman and Iffah. Sally picked us up kat LRT Taman Jaya. Pegh! ramai giler orang naik LRT. Most probably sebab ada PC Fair kat KLCC kot. Rasa macam masuk dalam tin sardine. Yang paling aku tak tahan, penumpang2 LRT yg bengap, yg tak reti nak bagi budak2 duduk. Kesian anak2 aku kena berdiri sampai la kat station Masjid Jamek. I tak paham dgn mentality orang Msia, kononnya berbudi bahasa sangat. Anak aku yang kecik pun reti nak bagi tempat duduk kat orang tua walaupun masa tu Iffah baru je dapat tempat duduk setelah lama berdiri.

We were supposed to be there at 3pm, but as usual, aku, Sally & Cikitas sampai a bit lambat sebab cari parking je dah more than 15 mins. Masa sampai tu Zida and Shahrin dah sampai. Then baru la the others sampai. Rasanya yang sampai paling lambat Potek, about 4.30pm. Since most of us tak jumpa more than 19 years, mula2 rasa a bit awkward. Biasa la, aku ni need time to panaskan enjin. Lepas enjin dah panas, couldnt stop talking. Hehe.. aku selalu mcm tu.


Us @ The Garden



Group Photo



Cikitas & Aida



Rambo, Prem, Sah & Shahrin



Shahrin & Sah with me & Iffah



Ernie, Sally & Madi

Ni gambar gathering, aku cilok from Zida' FB. Sah was not in the group photo coz dia dah balik masa ni. Shahrin pun takde dalam gambar. The boys/pakciks went Ga-Ga over Sah's niece yang tersgt la lawanya.

Lepas the gathering, aku balik rumah, Sally tolong hantarkan. Dia nak makan ayam kerutup yang aku buat. Lepak kat rumah kejap, after maghrib, kita orang keluar lagi. Aku pegi Eastin Hotel, hantar barang kat Anne, then sambung lepak dengan Sally kat Ikea's cafe. Pukul 11.pm baru Hubby datang ambik. Memang letih la semalam. Balik rumah, sambung lagi buat karipap untuk Ella. Alhamdulillah semua siap. Now tengah pikir, apa aku nak masak for lunch....

No comments:

Post a Comment