Monday, March 30, 2009

A Busy Sunday

Pagi ni bangun, first thing aku pikir, anak2 exam. Argh! exam lagi. Apasal la exam tak habis2 ni. Baru je bulan lepas dia orang exam, now exam lagi.

Semalam was a long day for me. Dari pagi sampai ke malam, aku tak habis2 jumpa kawan. Mula2 at 11am, aku jumpa Ani. Balik rumah dah almost 2pm. Baru je 2 minggu lepas jumpa Ani. Ani is my childhood friend, dulu duduk depan rumah aku. Kita orang mengaji sama, naik bas sekolah sama, even masa study dulu, she went to Tasmania. Mak dia an australian, datuk nenek dia duduk Tasmania. So she went to high school kat Tasmania but she went back to Msia just before aku sampai kat Tasmania. Masa jumpa semalam, aku ternganga jap tengok handbag, kasut and wallet LV dia. Peh! 10k for all those?? Err.. I would rather beli rantai emas... hehe

Then lepas jumpa Ani, I went home, siapkan karipap sardine Alie, another childhood friend. Dah la semlm Makcik Ton (my maid) balik kampung pandan for the weekend. Terpaksa la aku kemas dapur, masak etc sendiri. Lunch semlm aku masak Kerutup Ayam, will post about it later. Petang about 4pm, Nora came over to my house, nak ajak aku temankan dia pegi visit Zana. Nora sampai je, hujan lebat giler, so terpaksa la Nora berkhemah kat rumah aku and cancel nak gi visit Zana tu.

At 5pm, Nora balik, then at 6pm, Lily pulak datang nak ambik bags yang Anne belikan kat Bangkok. Pukul 8pm Lily balik, then aku mandi2, siap, terus keluar jumpa Alie kat Permata. Pastu Jida joined us, and aku balik rumah kul 12 malam. Kesian anak2 aku, tak sempat aku nak melayan dia orang, busy sangat melayan kawan2. Rasa bersalah jugak..

No comments:

Post a Comment