Saturday, February 28, 2009

Another Kimbap Day

I have this one bad habit, bila dah suka something, aku akan buat dan buat dan buat sampai la aku muak makan benda tu. Selagi aku tak muak makan, then aku akan buat. Walaupun anak2 dan suami aku dah muak and sit at the dining table with a bucket (untuk muntah lepas makan). Hahahahha.. I was exaggerating, takde la sampai macam tu sekali. This week aku dok sibuk buat karipap ikan and now kimbap.

Kimbap



Aisey! sapa la nak makan kimbap yg banyak macam ni? Dah la iman and iffah are sleeping at their nenek's house, maka tinggal la aku and Hubby berdua, oh ya! bersama Makcik Ton too.

Talk about maid, baru teringat, today aku baca berita yang tersgt la horrifying-nya. Ada this one Chinese lady, kena pukul dengan maid dia, sampai kena masuk hospital and stitch more than 100 stitches. Makcik Ton akan buat macam tu kat aku ke? Hopefully tak la. Makcik Ton has been staying with my family for more than 22 years, rasanya insyaAllah takde la sampai hilang akal macam maid Chinese lady tu.

Aku wonder apa yg that Chinese lady dah buat sampai maid dia dendam sampai mcm tu sekali. Ngeri sungguh!

http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2009/2/28/nation/20090228183257&sec=nation

No comments:

Post a Comment