Saturday, February 7, 2009

Bulgogi Craze

Dunno why, bulgogi seems to be the in thing for my family nowadays. The kids will always ask for bulgogi for their dinner. Of course ler takleh makan daging banyak. Baru ni masa balik kampung, their aunts and nena (nenek) dok sibuk kata the kids gemuk. Erm.. I think they look ok. Takan la nak kena suruh dia org berdiet pulak, they're not even 10 yrs old.

I was forever thin masa kecik dulu. I think masa form 5 dulu, berat tak sampai 45kg. Kalau kira BMI, memang underweight. Tak tau kenapa my kids chubby a bit. I wouldnt say they are gemuk sebab they still can fit into clothes that are meant for their age. But their aunts and nena, belah my husband, a bit worried tgk my kids bulat. Maybe sebab my hubby used to be gemuk masa kecik dulu. So takut ada gene gemuk.. hehe. Given pulak aku ada darah pakistan, so lagi la.

Since today I'm a bit busy, nak pegi Chilli's dengan Sally, Nito, Syamsul and Rambo, so tak boleh la nak karang blog ni panjang2. Will talk about Chilli's tonite. Today just nak upload gambar dinner dengan bulgogi AGAIN! I still owe iman a Truffle.

Bulgogi, egg rolls, salad & brown rice


No comments:

Post a Comment