Monday, August 10, 2009

BBQ @ Ulu Langat - Part 2

On hari bbq tu, kita orang sesat tah kemana2. Hubby dah temper sebab aku cakap kat dia aku tau, but then tak jumpa2 rumah. Aku ni mana la biasa area Ulu Langat. Selalunya orang akan ke area Ulu Langat untuk pegi berkelah. Kat situ ada few tempat untuk berkelah termasuk la Sungai Tua and Sungai Siput. But aku kalau nak berkelah, berkelah belakang rumah parents aku je kat kampung. Ada sungai, ada durian, ada manggis, serba serbi la ada.

Anyway, setelah more than 1 jam setengah atas jalan, finally kita orang pun sampai. Sally and Faz dah risau sebab aku yang bawak main dish nye, the marinated chicken and mutton. Bila sampai je, semua terus menjalankan tugas membakar. Actually yang membakar cuma 2 orang, hubby Faz and Zamri. Tima kasih pada jejaka berdua sebab dia orang yang lain boleh makan sampai kenyang giler.

Those attended the gathering termasuk la Nito, Zuraimas, Cikitass, Faizul, Loo Soon Aik, Hasriman & family, Zida & family, Potek and family. Ops! Syamsul pun datang jugak, bawak tunang dia yang comel lote. It was a successful gathering, seronok jumpa setelah kenal more than 24 years. Some tu aku tak jumpa more than 20 years. Thank you to our gracious host, Faz and her family.



Shariff bersiap sedia terjun sungai dengan google k.iman



First time anak aku rasa buah belimbing besi, masam giler!



"Mama, you want some?"



Abah's sweetheart



Auntie Mas pening kepala melayan budak2 ni.



BFF? hehe.. partner in crime aku :D



Group photo



Majlis bersurai... sob sob.. hopefully, InsyaAllah, we will be able to meet again.

No comments:

Post a Comment