Sunday, August 16, 2009

Kuey Teow Seafood

Nak up gambar kueyteow seafood yang aku buat last week. Since minggu ni a bit lazy nak masak dan update blog, so up gambar je la. Actually for the past few days aku tak sihat, last thursday demam, pastu on friday and yesterday start kena diarhhea teruk, today pulak tiba2 ada ulcer atas my tongue. Adoi! tak dapat la aku makan dengan gamaknya kat Chilli's tadi.

Tadi aku pegi ke Chilli's again. This time pun makan free, Azli belanja. Sally, Nito and Cikitass pun ada sama. Setelah more than 19 yrs tak jumpa Azli, best jugak duduk berborak. Dulu masa aku form 4, dia duduk depan aku dengan Badrul, selalu la gaduh. Menyampah giler aku kat dia. Nasib baik bila dah besar, dah tak gaduh lagi.. hehe.

Kueyteow with home made chili jeruk.


No comments:

Post a Comment