Thursday, January 15, 2009

B'day Celebration

Today b'day Hubby. Semalam dah buat Carrot Cake for his Bday today. The girls beria-ria tolong mama in the kitchen. Kononnya nak buat suprise Bday party untuk abah. But dia org tak tau yg mama dia dah mintak duit dgn abah untuk beli brg buat kek.. hehe.. sungguh tak sporting mama ni.

I came home a bit late, tak sempat nak masak apa2. End up making pasta. Then Hubby gi beli KFC. I know, we should not be buying KFC anymore in view of what's happening in Palestine right now, I'm sorry. But ni je la yang sempat dihidangkan tadi masa my parents datang. *sigh*.. should have bought sate je. Tapi Sate Haji Samuri kat Taman Melati tu sentiasa penuh dengan org. Excuses again.. sorry..

Anyway, my parents dtg lambat, they were supposed to come at 9.30pm, but abah as usual, akan sampai lambat. I was so hungry, havent eaten anything since lunch. Argh! lapar giler!! But knowing my dad, seperti biasa la, mesti lambat.. zzz.. bengang je.

Sempat lagi buat sushi tadi. Dunno what it's called, but sushi ni disumbat dalam a thin layer of tofu sheet. nanti kalau kebetulan gi Jusco, I'll buy and up photo. Found it! Oinarisan. Misuzu Oinarisan skin ni aku beli kat Tesco tadi, it was sold for RM2.80. They slashed the price, tak tau pesal. Since aku still ada byk lagi beras jepun yg gemuk2 kat rumah, so aku pun prepared this for the girls nye lunch and their bekal to school.


Oinarisan


No comments:

Post a Comment