Thursday, June 25, 2009

Menu berbuka today

I was feeling a bit lethargic today. Dunno why. Maybe sebab baru nak start engine posa balik agaknya. Since takde mood nak masak, aku decided to buat nasik kerabu je. Some people might think that buat nasik kerabu ni susah, tapi sebenarnya tak. Senang sgt, pastu bila makan, sungguh menyelerakan. Aku masak nasi kerabu awal, masa lunch tadi coz aku kena temankan my mum pegi Robinson @ The Garden KLCC lepas zohor. Suprisingly the shopping spree lasted less than 1 hour. hehe.. maybe sebab aku posa, so takde mood nak bershopping sakan. (Ina, aku lupa la nak baca doa keluar shopping.. hehehe)

Lauk nasi kerabu today was daging bakar. Selalunya kalau aku buat nasi kerabu, I'll definitely buat ayam percik. Tapi hari ni takde mood nak makan ayam percik. Maka aku bakar daging and buat roast chicken. For the kids, aku gorengkan puyuh. Masa berbuka tadi nak sumbat byk lagi dalam perut, tapi capacity perut aku tak cukup besar. sob sob...



Nasi Kerabu + Daging Bakar + Puyuh Goreng

No comments:

Post a Comment