Sunday, March 13, 2011

Not So Wordless Sunday

Ju sms-ed and said that she's coming over to send some cake. I baru je nak bukak pintu, tengok2, kelibat Ju dah hilang. Nasib baik Ju turun semula dari kereta. Rupanya she was in a hurry, nak ke airport, untuk pegi menunaikan umrah. So, for the next few days, takde la orang yg nak bagi aku cake nanti.. huhuhu.. gonna miss you Ju!

Aku simpan cake yang Ju bagi dalam tupperware kat atas microwave. Tiba2, masa aku tengah tengok cerita Leap Year, aku nampak Shariff holding a huge cut of cake in his hands. Rupanya, dia ambik bangku kecik, panjat almari untuk dapatkan cake tu. Macam tau2 je dalam container bekas ice cream tu ada cake. Sambil makan, mulut dia cakap "Sedap!". Ishk! Shariff!!

The cakes. Kek lapis tu dibuat oleh Zarin. Merasa lagi air tangan Zarin :)

Comel tak mug tottoro tu? Lawa kan? Sadly, aku cuma ada 2 je.. huhuhu

3 comments:

  1. Shidah,

    Merasa jugak awak ye, kek air tangan Zarin! And it looks like rezeki Shariff ye...

    Oh, you did watch Leap Year! KLili tengok dua kali, hehe.. Cantik kan the Irish land and sea scapes, sampai tak sedar tis tis ayaq mata! Very the cengeng... :=D

    ReplyDelete
  2. K.lili,

    itu la.. sejak berkawan dengan Ju ni kan, I dah merasa air tangan zarin and k.yani of KG :)

    Bila tengok cite leap year tu kan, I dok plan, bila nak pegi ireland. I have a childhood friend staying there. memang lawa giler. I fall in love with ireland lepas tengok cite Highlander :D

    ReplyDelete