Sunday, April 10, 2011

Lazy Sunday

I couldnt decide, whom I like better..

 Won Bin?

So Ji sub?

If only I were 20 years younger.. *sigh*.. Guess what? Hari ni aku spent my day drooling over Won Bin again with Sally in The Man From Nowhere for the umpth times while Iman and Iffah went to swimming pool with hubby along with their cousin Zuleika. Hubby's sister and BIL, went to watch F1 at Sepang. They sent Zuleika over to play with Iman and Iffah. How I wish I can watch F1 at the grand stand with them too. Dulu penah Abg Zainol offer hubby ticket to F1, duduk kat VIP, tapi, hubby tak suka tgk F1, so, di takmau. Ishk! geram je. 

Hari ni, aku mogok keluar rumah. Malas betul la. Dah la panas yang teramat sangat. Pastu tadi hujan renyai2 kejap. Nak masak pun malas. I cooked nasik lemak ikan aye for breakfast, and sampai sekarang still ada byk lagi. So I guess, it will be nasik lemak ikan aye for dinner too. But, dalam malas pun, I managed to bake! I baked Coffee & Walnut cuppies. Hubby cakap sedap! Aku rasa ok la, better than makan red velvet cake coz I like coffee a lot!

7 comments:

  1. How true Shidah...when we were twelve, we can't wait to be twenty; then thirty sounded great. But believe me, forties make us young! =))

    Best jugak Sunday berlazy-lazian sambil jamu mata kat actors Korean tu.. Nanti kita buat club!

    ReplyDelete
  2. K.Lili,

    Sekarang ni kan, everyday I want to be 18 again.. hehe.. melampau tak? at least now people dont call me kak anymore, they call me adik.. muahahahha..perasan tahap gaban.

    jom! k.lili suka tengok cerita apa? i'm downloading cite Midas now. macam best je cerita tu

    ReplyDelete
  3. shidah
    lupa nak cakap, i pu dok asyik layan citer "the man from nowhere" tu dah berapa puluh kali dah i pun tatau dah... ish tak habis jugak drool over Won Bin..hahaha i slalu layan citer ni masa hb gi kejer n hasya hi skolah
    alahaiii if only i am 18 kan :PP

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. typo error.. isshh.. hilang nak adjust, hilang terus komen..

    sorry tak sempat nak roger2 hari tu.. ada king ni tak best lah.. nyibuk pulak dia.. but he's (super) crazy over korean food jugak..

    takpe, nanti kalau king tengah keje/meeting kt kl tu, i'll roger2 u & zarin ok..

    ReplyDelete
  6. zarin,

    kita serupa!! sayangnya masa kita 18 dulu, wonbin still sekolah rendah kot. kang dilabel child molester pulak.. hahaha..

    btw, dah tengok cerita Midas? macam best je cerita tu.

    ReplyDelete
  7. Mulan,

    takpe, insyaAllah next time bila you ada masa, kita pegi sama2 dengan Zarin. Tapikan, kat situ tak wonbin. yang muka iras2 pun takde. ada mamat2 bangladeshi je.. huhuhu

    ReplyDelete