Monday, April 18, 2011

Rancangan tergendala

I wanna update my blog, but it's extremely difficult using the iPod. pc and laptop is still out of service until hubby balik from Johore. For the past 2 nites, pukul 10pm je, aku dah terlelap sebab I got nothing to do!! Huwaaaaaa.... Sedih giler ni. Kalau Ada pc or laptop, boleh jugak bloghopped malam2 buta.

Semalam, my cousin came over to my house belajar buat Japchae. Anak2 dia cakap sedap! Happy aunty Shidah dengar. Ju was supposed to come too but she was super duper busy. Thank you ju for the cake and polenta? Betul ke? Jamie's version of bengkang

6 comments:

  1. Shidah
    Hikmahnya you dapat berihat lebih.. (pastu continue with more baking, hehe).

    I baru cilok resipi cinnamon bread yg berkepol2 tu. Rasa cam nak buat, insyaallah.

    ReplyDelete
  2. Cs, betul u. I agree. Takde pc or laptop membolehkan I qada my tido. Rasa selesa pulak takde pc or laptop. But I misses blogging. Especially rindu nak upload gambar food and rindu nak comment blog kawan2

    ReplyDelete
  3. Salam ziarah. Dah lama skodeng your blog. Curi-curi baca and try resipi. I follow you and minta izin add your blog to my bloglist. Senang nak tau update about BB cream. Btw, tried the crea and loving it!!!

    ReplyDelete
  4. haaa.... bila la kita dapat rasa japchae ni.... hehehe....

    ReplyDelete
  5. unaizah,

    salam. finally i boleh berblog menggunakan laptop! happy sungguh. i pun selalu jugak baca ur blog tapi tak tinggal jejak kaki je lagi. alhamdulillah u love the bb cream. salam kenal :D

    ReplyDelete
  6. mulan,

    kena datang kl lagi la mcm tu. jgn lupa ye, date kita :D

    ReplyDelete