Tuesday, May 5, 2009

Ikea Again

Aku ni mcm takde tempat lain nak lepak, balik2 Ikea. Yes, tonite, aku yet again, lepak kat cafe ikea tu. Free flow of coffee really glued me that place. Aku promised ina to hantar karipap ikan yang aku dah buatkan untuk dia. I dont do delivery service, but in this case, aku terpaksa sebab kesian pulak kat ina nak travel to melawati. Since I'm so free tonite, aku make a date with Sally too. As usual, gossiping tak sedar diri punya.. hehe

On the way to Ikea tadi, aku nampak kete masuk drain betul2 depan ISKL Elementary. Baru je keluar rumah tak sampai 5 minit. Kesian pulak aku tengok kete Hyundai tu. Aku cam pelik jugak, mcm mana boleh masuk drain. Maybe perempuan tu tengah pening kot, or maybe tak pakai glasses, so tak perasan tepi jalan tu ada drain. Separuh muka kete tu dalam longkang besar tu. Since aku nak cepat, tak sempat aku nak turun and ambik gambar.

Tengah hari tadi aku temankan mak pegi shopping kat Sogo. Today last day sale, mcm2 la dia borong. Dah la naik kereta kelisa adik aku, Mas. Penuh barang dalam kereta, kat seat depan sendat dengan bantal and selimut. Aku memang takleh nampak side mirror sebelah kiri. Bila nak masuk lane kiri, kena mintak tolong Mas tengokkan. Stress aku gi shopping dengan Mas and my mum. Tu pun aku ajak balik cepat sebab aku ada kelas. Mas siap boleh cakap "Ala.. dah nak balik ke? ". Grr...

Today tak masak apa2, sebab aku still not in the mood to cook. I'll start cooking tomorrow, hopefully mood masak aku akan datang.

No comments:

Post a Comment