Monday, May 11, 2009

Tired

Hari ni tersangat la letihnya. Tadi temankan mak pegi KLCC, katanya nak gi shopping kat Parkson, tapi erm.. too expensive. Malas nak menghabiskan duit. Last2 pegi Jusco AU2. Mak nak beli blender sebab this coming June, kenduri adik aku Izani.

Ingat tadi nak ponteng keje sebab letih sangat. Pastu bila pikir pasal students aku, kesian pulak. Sapa nak ganti kelas aku nanti. Nak taknak, terpaksa la jugak pegi kelas. Aku will quit working by end of this month, nak jadi fulltime mother, tutor, driver, cook, maid etc, but erm.. boleh ke aku control temper aku ni? Hubby dah pesan awal, bila dah berenti keje, aku kena la kurangkan activity luar aku, ie no more teh tarik session with friends til late at nite.. huwaaa... I'm gonna miss that!

Tadi pun balik rumah almost 11pm. Kelas habis pukul 9pm, by 9.15pm dah sampai Melawati, but then cousin aku, Wan, pulak telepon ajak temankan makan. Dengan suka hatinya aku keluar, since today aku tak drive, so Hubby kena ambik aku lepas habis kelas tadi. Then dia dropped aku kat Melawati for my teh tarik session. Bila sampai rumah, tengok2, iman and iffah tak tido lagi. Angin betul aku. SEE.. it's hard fo me to control my temper.. *sigh*. Anyway, lepas dah tarik nafas dalam2 selama beberapa kali, my anger seems to dissipate, alhamdulillah.


No comments:

Post a Comment